Wij helpen je aan een winstgevende ecommerce business

Winst zodat jij:

kan investeren en jouw business kan laten groeien
jouw doelstellingen haalt
die nieuwe aankoop kan doen of reis kan maken
tijd en mogelijkheden hebt om mooie momenten met familie en vrienden te beleven

Ben je klaar met:

het genereren van omzet met minimale of geen winst
de hoge facturen voor maintenance, development, security en hosting
een gebrek aan expertise en resources voor groei van jouw business
jouw huidig platform dat niet schaalbaar en niet modulair is
helemaal geen ecommerce hebben en geen idee hoe te starten
te weinig verkeer en bestellingen hebben

Wij hebben de oplossing

Wij kraken jouw ecommerce formule voor winstgevendheid!

Onze formule, op basis van unit economics , stelt ons in staat om te focussen en sturen op de essentiële KPI’s, onderdelen en acties die de winstgevendheid en het succes van jouw ecommerce business bepalen.

Schaalbaar Shopify based ecosysteem

Onze low-code no-code Shopify based architectuur, op basis van de laatste  technologieën & AI, integreert alle essentiële functionaliteit, geautomatiseerd en naadloos, om jouw ecommerce dynamisch, schaalbar en efficiënt te maken.

Gecentraliseerde data & dashboards

Wij connecten alle data en centraliseren dit in geautomatiseerde dashboards, zodat we weten aan welke knoppen te draaien voor een winstgevende ecommerce.

Modulaire bouwstenen als services

Onze diensten zijn ontworpen als modulaire bouwstenen, zodat je precies de ondersteuning kunt kiezen die past bij jouw behoeften en ambities. Van volledig ontzorgende end-to-end ecommerce services tot specifieke services. Kies alleen voor wat je echt nodig hebt.

Wij zijn Digital Forward

geen digital marketing agency die alleen focust op ROAS en omzet
geen development agency die tijd verkoopt (elk uur op de factuur)
een ecommerce agency met focus op winstgevendheid. Gedreven door acties, oplossingen en waarde creatie creëren we een win-win situatie

Onze gratis quick scan

Een gratis en vrijblijvend advies binnen 24 uur
Inzicht in mogelijkheden voor (meer) winst
Eerste actiepunten en inzicht in aandachtspunten
Ontvang gratis onze  template voor best practices van Shopify en onze geintegreerde servicese actiepunten en inzicht in aandachtspunten
Ga naar de gratis quick scan

Klinkt dit goed maar heb je nog vragen?

Dat wordt zeker een grote investering?
Dat gaat lang duren & ik kan zeker opnieuw beginnen?
Maar ik heb geen resources en/of expertise hiervoor
Zit ik dan gelijk een lange tijd vast aan jullie en het systeem?
Mijn development partner zegt dat het huidige platform goed is
Moet ik gelijk alle functionaliteit en services afnemen?
Het is allemaal zoveel dat ik niet weet waar ik moet beginnen

Dat duurt zeker lang?

een nieuwe webshop hebben we binnen 15 werkdagen live *
een migratie van een bestaande webshop hebben we binnen 20 werkdagen live *
* op voorwaarde dat huisstijl, branding, content en alle relevante bedrijfsinformatie aangeleverd worden

Okay! En wat moet ik doen?

Je moet niets doen!
Jij bepaalt, op basis van jouw intern beschikbare resources en expertise! Met onze modulaire bouwstenen kunnen we volledig ontzorgen of alleen daar waar nodig.
Het belangrijkste is om samen de strategie op te zetten door het bundelen van kennis en expertise! Wij geloven dat jouw kennis van de markt en producten gekoppeld aan onze kennis in ecommerce en operationele efficientie een win-win situatie gaat brengen.

Zijn er dan helemaal geen uitdagingen?

De formule kan helaas niet voor iedere ecommerce business gekraakt worden.

Om de formule voor een winstgevende ecommerce business op te lossen moeten er aan bepaalde voorwaarden worden voldaan. Daarom hebben we een gratis quick scan gemaakt, zodat we kunnen adviseren of en hoe we jouw ecommerce formule voor winstgevendheid kunnen kraken. Deze vind je hieronder

Doe de gratis quick scan

Neem 3-5 minuten de tijd om onderstaande 3 stappen in te vullen.
Wij gaan aan de slag met jouw input. Je ontvangt van ons binnen 24 uur een vrijblijvend advies
Op basis van jouw informatie kijken we of onze oplossing bij jouw werkt.
Liever een persoonlijk gesprek?  Plan dan hier een gesprek in

En ontvang

Een gratis en vrijblijvend advies binnen 24 uur
Inzicht in mogelijkheden voor (meer) winst
Eerste actiepunten en inzicht in aandachtspunten
Gratis onze template voor best practices van Shopify en onze geintegreerde services

De quick scan

Stap 1: Info over ecommerce business

Wat zijn de grootste uitdagingen in jouw ecommerce business?
Kies hier alle relevante uitdagingen voor jouw ecommerce business. (meerdere keuzes mogelijk)
Wat is de (focus) doelgroep voor jouw ecommerce shop?
Kies hier de (meest) relevante doelgroep van jouw webshop
Wat zijn de huidige sales kanalen van jouw business?
Kies hier alle relevante kanalen voor jouw business, dus niet alleen ecommerce. (meerdere keuzes mogelijk)

Stap 2: Info ecommerce KPI's

Hieronder vragen we naar de belangrijkste KPI's voor de quick scan.
Heb je deze niet beschikbaar en wil je liever een persoonlijk gesprek, plan dan een gesprek in.
Het gemiddelde aantal sessies per maand
Vul het gemiddeld aantal sessies / visits / bezoeken in wat er per maand op de site komt. Let op dit is niet het aantal unieke bezoekers, maar het aantal keren dat de website bezocht is.
Conversie ratio
Vul de conversie ratio in als percentage. Dus een conversie ratio van 2.25% wordt ingevuld als 2.25
Gemiddeld aantal items per bestelling
Vul het gemiddeld aantal items per bestelling in als nummer met 2 decimalen. Voorbeeld 1.34 items per bestelling
Gemiddelde prijs per unit (ex BTW)
Vul de gemiddeld prijs per unit in euro in zonder btw, dus bijvoorbeeld 67.93
Gemiddelde retouren %
Vul het gemiddelde retour percentage in als totaal van de omzet. Dus een retour percentage van 12.3% wordt ingevuld als 12.3
Hoe berekent jouw ecommerce business de marge?
Gemiddelde marge %
Vul de gemiddelde marge op de verkoopprijs (ex BTW) in. Als een product de verkoopprijs heeft van 50 euro (ex BTW) en de inkoopkosten voor dit product zijn 20 euro, dan is de marge 60% en vult u hier 60.0 in
Gemiddelde marge verhouding
Vul de gemiddelde verhouding tussen inkoopprijs en verkoopprijs (ex BTW) in. Hierbij wordt de marge als verhouding berekend op basis van hoe vaak de inkoopprijs wordt terugverdiend. Als een product 20 euro inkoopprijs heeft en een verkoopprijs van 50 euro (ex BTW) dan is de verhouding (50/20) 2.50
Hoe berekent jouw ecommerce business de digital marketing kosten?
Vul de gemiddelde digital marketing kosten in als % van de omzet per maand. Dit zijn de kosten voor digital marketing spend zonder kosten voor tooling en diensten - alleen advertentiebudget. 9.5% wordt ingevuld als 9.5
Vul de vaste digital marketing kosten per maand in. Dit zijn de kosten voor digital marketing spend zonder kosten voor tooling - alleen advertentiebudget. Voorbeeld 2.500 euro

Stap 3: Contact Gegevens

Eerste 50 scans gratis - waarde van € 179,-
Nu eenmalig gratis: strategische sessies op basis van scan
Sluit je aan bij de groep die al profiteert van onze oplossing en inzichten
Gratis onze template voor best practices van Shopify  en onze geïntegreerde services
Bedankt voor het invullen van de scan!

Je ontvangt binnen 24 uur van ons een email met jouw gratis advies en eerste stappen naar meer winstgevendheid!
Oops! Something went wrong while submitting the form.