Kraak jouw ecommerce formule voor winstgevendheid

Doe de gratis quick scan

Neem 3-5 minuten de tijd om onderstaande 3 stappen in te vullen.
Wij gaan aan de slag met jouw input. Je ontvangt van ons binnen 24 uur een vrijblijvend advies
Op basis van jouw informatie kijken we of onze oplossing bij jouw werkt.
Liever een persoonlijk gesprek?  Plan dan hier een gesprek in

En ontvang

Een gratis en vrijblijvend advies binnen 24 uur
Inzicht in mogelijkheden voor (meer) winst
Eerste actiepunten en inzicht in aandachtspunten
Gratis onze template voor best practices van Shopify en onze geintegreerde services

De quick scan

Stap 1: Info over ecommerce business

Wat zijn de grootste uitdagingen in jouw ecommerce business?
Kies hier alle relevante uitdagingen voor jouw ecommerce business. (meerdere keuzes mogelijk)
Wat is de (focus) doelgroep voor jouw ecommerce shop?
Kies hier de (meest) relevante doelgroep van jouw webshop
Wat zijn de huidige sales kanalen van jouw business?
Kies hier alle relevante kanalen voor jouw business, dus niet alleen ecommerce. (meerdere keuzes mogelijk)

Stap 2: Info ecommerce KPI's

Hieronder vragen we naar de belangrijkste KPI's voor de quick scan.
Heb je deze niet beschikbaar en wil je liever een persoonlijk gesprek, plan dan een gesprek in.
Het gemiddelde aantal sessies per maand
Vul het gemiddeld aantal sessies / visits / bezoeken in wat er per maand op de site komt. Let op dit is niet het aantal unieke bezoekers, maar het aantal keren dat de website bezocht is.
Conversie ratio
Vul de conversie ratio in als percentage. Dus een conversie ratio van 2.25% wordt ingevuld als 2.25
Gemiddeld aantal items per bestelling
Vul het gemiddeld aantal items per bestelling in als nummer met 2 decimalen. Voorbeeld 1.34 items per bestelling
Gemiddelde prijs per unit (ex BTW)
Vul de gemiddeld prijs per unit in euro in zonder btw, dus bijvoorbeeld 67.93
Gemiddelde retouren %
Vul het gemiddelde retour percentage in als totaal van de omzet. Dus een retour percentage van 12.3% wordt ingevuld als 12.3
Hoe berekent jouw ecommerce business de marge?
Gemiddelde marge %
Vul de gemiddelde marge op de verkoopprijs (ex BTW) in. Als een product de verkoopprijs heeft van 50 euro (ex BTW) en de inkoopkosten voor dit product zijn 20 euro, dan is de marge 60% en vult u hier 60.0 in
Gemiddelde marge verhouding
Vul de gemiddelde verhouding tussen inkoopprijs en verkoopprijs (ex BTW) in. Hierbij wordt de marge als verhouding berekend op basis van hoe vaak de inkoopprijs wordt terugverdiend. Als een product 20 euro inkoopprijs heeft en een verkoopprijs van 50 euro (ex BTW) dan is de verhouding (50/20) 2.50
Hoe berekent jouw ecommerce business de digital marketing kosten?
Vul de gemiddelde digital marketing kosten in als % van de omzet per maand. Dit zijn de kosten voor digital marketing spend zonder kosten voor tooling en diensten - alleen advertentiebudget. 9.5% wordt ingevuld als 9.5
Vul de vaste digital marketing kosten per maand in. Dit zijn de kosten voor digital marketing spend zonder kosten voor tooling - alleen advertentiebudget. Voorbeeld 2.500 euro

Stap 3: Contact Gegevens

Eerste 50 scans gratis - waarde van € 179,-
Nu eenmalig gratis: strategische sessies op basis van scan
Sluit je aan bij de groep die al profiteert van onze oplossing en inzichten
Gratis onze template voor best practices van Shopify  en onze geïntegreerde services
Bedankt voor het invullen van de scan!

Je ontvangt binnen 24 uur van ons een email met jouw gratis advies en eerste stappen naar meer winstgevendheid!
Oops! Something went wrong while submitting the form.